rubrik saknas

-  hello bitches,

helgen spenderades med lite olika personer. med amanda, emma, sandra, jönne & oscar.
i morgon sticker vi till Tivoli i köpenhamn med samma personer plus cassie & marcus, :D

och förresten så vann vi matchen som var i söndags mot Kristianstad, detta går sjukt bra tjejer.
Men nu har vi uppehåll i ca en månad, buhuhuuu. men sen blir det Gothia Cup & jag kmr vara
hemma då ändå, dt trodde jag ju inte innan wwwwwwiiiie!

Åker till Kroatien på torsdag & är där i.... ja jag vet nt men kmr iaf hem innan Gothia Cup.
&&&& till det bästa; olivia kmr också & är där med mig i en vecka, ska bli sjukt kul :D<3

xoxo workoutgirl


Kommentarer
Postat av: rebecka

var har du fått "WorkOutGirl" ifrån ? :)

och får jag använda det också? låter tuufft haha:)

kram

2010-08-02 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0