fotbollsfrågor

Alla fotbollspelare gör detta

Position: anfall

Nummer: 8

Fot: höger

Lag: svedala if

Bra på: tacklingar, mål

Tjaffsar du med domarn: nej

Bicicleta/klackspark: bicicleta (:

Regn eller sol när du spelar: sjukt jobbigt med skinande sol men också jobbigt när det regnar, så molnigt är det bästa.

Mål eller assist: mål

Träning eller match: match , men våra träningar är också kul!

Sko: adidas f50 tunit


Favorit att spela med: vet inte :D

Älskar du fotboll mer än allt? jaaaaaaa! <3


inte världens nyaste bild direkt :)<3


dentrettondemajtvåtusentio

sitter här & slökollar på tv med tiiilda & iiisssaaa, gissa vad vi kollar på?.... 17 again, haha :)
vi träffade alldrig några andra för fille & acke kunde nt, dom skulle på nån sån sjukt skum
sak, jag fattar fortfarande nt vad. vi snackade i telefon i kanske 1 timme & en halvtimme av
tiden så förklarade dom vart dom skulle men som sagt så jag ba: whooott? & då började tilda
o issa asflabba, förlåt mig jag e blondin :$
btw, idag blev min syrra anmäld till fotbollskolan, haha nauw hon vill bli som sin syrra ;)
go for it.<3 (hon e 8 år)

pussweet


i morgon ska jag köpa ny hårförlängning, mitt gamla e sjukt slitet.
ska ha nr. 22

träningsmatcher

today slog jag i min fot i ett jävla bord, hahah det gjorde rkt oont & det var ju nt så lyckat för jag skulle ju på träningsmatcher mot kristianstads dff & bk vången men jag klarade det ändå. efter stack man hem & gjorde inget speciellt, snart kommer tilda & issa som ska sova över här, dt ska bli fetekul & sen kanske vi ska träffa några andra också. have a nice day elr ngt.
vi ses :PPPPpPPPpppPPP


GRATTIS OLLEBULLE

tjena fuckers! (A)
som sagt så kommer jag nt uppdatera här varje dag som ni redan märker...
dagen började iaf med lite tråkiga lektioner & vid lunch blev olivia äggad, mohaha sötnos! jag har skillz på det måste jag säga, iiihh. Efter skolan stack man hem till olivia & sen kom axel & jönne också.

sen e det ju långhelg, då blir det kompisar & fotboll (träningsmatcer på tors).
i helgen som var, på söndagen (9'onde) så var det match mot LB 07 , 1 - 0 till ossss :D
yähy .
hej

!
!


tillsammans är vi oslagsbara

ville bara skriva lite om mig. Jag är en 96a som brinner för fotboll & jag spelar i svedala if. Fotboll ör mitt största intresse men jag dansar hip hop också.

Tänkte berätta lite om fotbollen;
som sagt så spelar jag i svedala if f-96. Jag är för det mesta anfallare & ibland back . Jag tränar nästan för mycket i veckan att jag nt hinner med att vara så mkt med kompisar i och med läxor. (tränar 3-4dagar i veckan,träningsmatcher + match varannan helg ungefär) så jag har alltså fullt upp hela tiden. Men jag känner att jag verkligen älskar fotboll & jag vill fortsätta o komma långt med det. I helgen som gick var det zonläger & jag blev uttagen men pga att jag var skadad i benet så kunde jag inte vara med, riktigt surt. I denna helgen är det match mot LB 07, har alldrig mött dom så det ska bli spännande! Och vi ska vinna nu tjejer! (L)
Det blev ganska långt haha,
btw nu måste jag göra klart en läxa. har rkkkt träningsvärk efter träningen idag vi hade fys efter, jobbiiggt ;)
puss


NY BLOGG

hejsan!
fick för mig helt plöstligt att jag ville skaffa en blogg, jag kommer nog inte att uppdatera så ofta men ska försöka. Min mobil e försvunnen & min kamera är sönder så det kommer nog inte läggas upp så jätte mycket bilder här så ni vet. Isf bara gamla fula bilder, ihhh.
Här kommer ni att få läsa om min vardag, fotbollen, kompisar, dansen, kärlek och lite sånt.
Jag e igentligen inte bra på sånt här men man kan väl alltid få testa?
hej så länge :D

RSS 2.0