ín love

shoo,
förlåt, verkligen förlåt för den extremt dåliga uppdateringen! jag har gjort 6 inlägg på hela sommaren, så ja förlåt mig. Men har haft fullt upp hela tiden, sommarlovet har varit underbart för mig. i början av lovet var jag i kroatien i mer än en månad. haft flera kompisar där nere också, rikigt kul! Efter kroatien kom jag hit, åkte till cothia cup, som jag har skrivit om i ett inlägg. efter det har jag varit med kompisar varje dag tror jag faktiskt? var också i Båstad hos olivia älsk där hon har sin sommarstuga. Det var mitt sommarlov! och har faktiskt lagt bloggen åt sidan, kan man verkligen säga. men ganska skönt faktiskt.

tack olivia, sandra, hanna, tilda, alex, jönne, pontus, axel, jonte, emmi, josse, amanda, laget och massoor fler för denna underbara sommaren. det är ni som får mig att leva, utan er så hade jag inte varit den jag. jag älskar er!

chillbilldag


jag har köpt nummer 613 :D

hejj
ganska lugn dag, träffade marre & hanna & olivia & alex & oliver.
stack till skateparken, chillade lite där, oliver&alex skata bara , vi andra segade.
och nu har vi alla lite filmmys med 10000 kg godis & en skräckfilm.
pusshej!

---------

love is in the air..

en fråga

har sett att flera stycken har frågat vad jag menar med  "xoxo WorkOutGirl" som jag skriver i slutet på alla inlägg. Någon undrar också om det är något påhittat eller om jag har tagit det från något ställe.

svar: jo, ni som ser gossip girl känner ju igen "xoxo", och tro det eller ej men "WorkOutGirl" kommer också därifrån! ni som har sett det kanske tänker att ni inte känner igen det men jo, jag har följt gossip girl innan & i ett /eller två avsnitt så har dom faktiskt sagt det! Och varför jag använder det är att jag tycker det låter tufft,hehe! men om man tänker efter så är översättningen konstig, & varför skulle man använda det i gossip girl? fråga inte mej haha!!

där fick ni svar på er fråga och jag hoppas att ni är nöjda med svaret :)




sunny day!

hej allesammans! ;)
vad har ni gjort denna soliga dag? själv har jag varit lite på stranden med bästa vän.
Och sedan gick vi till byn, och träffade lite annat folk. riktigt kul faktiskt! :)

kom hem precis typ, & olivia är här. hon ska sova över. nu ska vi äta lite glass,
& sedan sätta på någon film med 100000 kg godis, mysmys!

xoxo WorkOutGirl !


RSS 2.0