med ollebulle&josefine

hej,
asså jag uppdaterar typ aldrig här, jag visste det från början, haha (:
Både idag & igår har jag varit med översaknade juzzeh. Igår var vi i stan & idag med & today var olivia också med. Igår fick jag inte med mig ngt hem från stan men idag fick jag, det kmr på bild snart (flera har tjatat att jag ska lägga upp bild på allt jag köper,haha)
Efter stan idag så hann jag snabbt hem, bytte om, & stack till träningen.
Och jag har precis kommit hem därifrån. (Ni som läser min blogg tror säkert att det ända jag gör är att spela fotboll, men jag träffar kompisar varje dag, men har märkt att nästan alla mina inlägg handlar om fotboll :$)
HERE COMES THE PHOTOS :











DE TVÅ FÖRSTA LINNENA : GINA TRICOT 129 :- / st

BH : LINDEX, KMR NT IHÅG PRISET, RUNT 99:-

LEOPARD SHORTS : BIKBOK 99:-

KOFTA : BIK BOK 399 :-

fick alltså med mig en hel del!  det behövdes. Hann nt kolla efter bikini..

xoxo WorkOutGirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0